Metode in tehnike lobiranja

Namen seminarja
Namen seminarja je predstaviti potrebo po lobiranju kot metodi komuniciranja med različnimi subjekti. Udeleženci seminarja spoznajo taktike, tehnike, metode in proces lobiranja.

Vsebine seminarja

  • lobiranje kot tehnika managementa
  • metode lobiranja
  • taktike lobiranja
  • tehnike lobiranja
  • proces lobiranja

Oblike in metode dela
Predavanje, podkrepljeno s praktičnimi primeri in vajami.

Komu je seminar namenjen
Seminar je namenjen vsem, ki želijo izvedeti več o lobiranju in uporabi le tega v poslovnem svetu.

Trajanje seminarja
Seminar se izvaja 4 pedagoške ure.

Reference predavatelja
Predavatelj je avtor in soavtor različnih prispevkov s področja lobiranja in na fakulteti pokriva predmete s področij kriznega managementa, varnostnega managementa in logistike. V svoji karieri je upravljal pomembne funkcije tako v državni upravi kot gospodarstvu, mednarodnem in slovenskem okolju.